door nanny65 » zo 22 apr 2012, 12:05
Hoiii Inkie,
Ben je al uit je mandje????? Of lig je nog lekker te knuffelen met je ventje? hahahahah.
Ik was om 9 uur al op en heb al het nodige gedaan.
Heb (alweer) al een was opgeruimd, dus das lekker al weg. Heb ik morgen geen dol meer mee he.
Daarnet heb ik al hapjes gemaakt want mijn zwager en schoonzus komen op visite nog voor Harry zijn verjaardag eigenlijk. Dus heb maar wat lekkers in elkaar geflanst. Lekker gebakje erbij van de appie !!!!!!
Ik zag lekkere aardbeivlaaitjes staan bij onze appie dus die heb ik meegenomen. Hoop dat ze zullen smaken.
Heb jij een beetje lekker geslapen meid????
Moet je es zien hoe snel je vrije dagen weer voorbij zijn he inkie??? Je knipt een keer met je vingers, en huppakee, weer een week voorbij.
Het lijkt wel vind ik, naarmate we ouder worden, dat de tijd veel sneller lijkt te gaan.
Jij morgen ook weer werken zeker???? Jou ventje ook weer???
Hier is morgen ook alles de deur weer uit hoor. Ikke ook!!!! behhhhhh............
Zal onderhand weer eens een weekje vrijaf nemen denk ik. Heb ik wel verdiend vind ik zelf eigenlijk.
Ga je nog iets leuks doen vandaag meid???? Wij zijn verder gewoon lekker thuis vandaag. Vind ik ook heerlijk hoor.
Op zondag hoef ik persè nooit zoveel te ondernemen, maar je hebt soms wel verplichtingen en daar gruwel ik van.
Verjaardagen, feestjes,.............................bwaaahhhhhhhhh. Niet altijd even leuk hoor.
Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen, en dat was heerlijk. Heb lekker liggen lezen nog in mijn nestje en heb eerst nog die detectives gekeken. Al bij al.......een goede zaterdagavond gehad.
Heb net nog even fotos van mijn ma zitten kijken en kreeg het weer even te kwaad hoor.
Ik mis haar enorm, en kan het gewoon nog steeds niet bevatten Inkie.
Ik heb nog steeds het gevoel dat ze weg is, en niet dood. Heb jij dat ook nog steeds????
soms vraag ik me weleens af: hoe verwerk je zoiets toch? Hoe doe je dat, of hoe moet je dat doen.
Zoiets vergeet je toch de rest van je leven nooit meer.
Ja, het verdriet zal in de loop van de tijd iets minder worden, maar je kunt je moeder toch eigenlijk nooit, maar dan ook nooit echt missen inkie? Althans, ikke niet, hoewel je geen keus hebt en je moet natuurlijk.
Pffff.........vind het gewoon allemaal nog steeds zo vreselijk moeilijk om haar nooit meer te zien, haar stem nooit meer te horen, nooit kan ik nog iets vragen of zeggen tegen haar. Nooit meer zal ze zwaaien als ik bij ons pa naar huis rij. Nooit geen goede raad of advies meer. Gewoon alles......nooit meer. IK MIS HAAAAAAAR ZOOOOOOOOOO.
Nou meid, ik ga ffies wat make up op mijn gezicht smeren want heb ffies een huilbui nu.
Zie eruit als een zombie, en das ook niet de bedoeling want krijg straks visite.
Hoop dat jij een goede dag hebt vandaag, en bij mij zakt het dadelijk ook wel weer.
Mijn ma zei altijd: "Nan, het komt allemaal goed meid". En daar hou ik me maar aan vast inkie.
Wijze raad van mijn moedertje.
Geniet van het zonnetje, als het er al is vandaag he.
Lieve groetjes Nan xxx