Goeiemorge Inkie,
Nou meid, je hebt het goed te pakken zeg.
Jij moet gewoon lekker rustig aan doen en laat je je maar verwennen vandaag hoor.
Wat is dat toch balen he als je je zo gammel voelt.
Ik hoop toch dat je snel wat opknapt hoor meid want het is allemaal niks zo he?
Nou hier is het nog steeds droog hoor. Wel erg donker, dus we zullen nog wel wat krijgen hier den ik.
Het heeft al wel geregent, maar tis nu weer droog.
Het weer werkt ook niet mee hoor.
Mijn oudste zoon is ook jarig vandaag, en ik vertelde vanmorgen tegen Harry, dat 22 jaar geleden toen hij werd geboren de mussen dood van het dak vielen omdat het toen zo vreselijk warm was.
Moet je nou kijken. Je moet een dikke winterjas aan en een regenpak. baahhhhhhhhhh
En ja idd, van ons ma vandaag alweer een half jaar he inkie.
Bij jou ook hoor meid over 2 weekjes. Gaat allemaal wel heel erg snel hoor, en je weet alles nog als de dag van gisteren he.
Heb idd mooie oranje bloemen bij haar gezet. Beetje in de sfeer houden allemaal he. Vind ik wel leuk hoor, en ons ma was dol op bloemen, dus ze krijgt elke week een prachtig vers boeket van me. Dat heeft ze echt wel verdiend in al die jaren dat ze er voor ons was hoor. En het staat gewoon gezellig op de zerk.
Wij moeten vanmiddag als we naar het hondje zijn gaan kijken eerst nog naar een andere verjaardag toe, maar heb niet zo heel veel zin hoor inkie. Onze Pascal is ook jarig, en ben dan toch liever thuis eigenlijk. Hij viert zijn verjaardag dan wel niet, maar toch he. Dus ik denk dat we het maar niet al te laat maken. Dat manneke wordt nog maar 6 jaar, dus als we daar vanmiddag al heen gaan hoeven toch niet tot 12 uur vannacht te blijven zitten vind ik hoor. Harry denkt daar vaak heel anders over, want als het gezellie is, en het bier smaakt goed, krijg ik hem niet meer mee naar huis. Pffff.....................heb ik altijd toch zo een hekel aan he. Mannen !!!!!!!!!
Nou meid, verder ook weinig nieuws vanaf hier hoor.
Zit nog in mijn badjas en ga me zo es ff aankleden. Mijn huisje is al lekker aan kant, dus ik vind het wel best allemaal.
Blijf jij maar lekker in de bank liggen vandaag hoor, en doe lekker rustig aan.
Zet de tv lekker aan, en laat je verwennen vandaag.
Veel beterschap meisje, en hoop dat je snel opknapt hoor.
Liefs, en tot gauw maar weer.................Nan xxx