door nanny65 » za 07 jul 2012, 13:54
Hoiiii Inkie,
Hoe gaat het met jou vandaag meid?????
Hier is alles vrij rustig en gaat zijn gangetje hoor.
Zijn jullie nog lekker varen of winkelen vandaag??? Hier is het fantastisch mooi weer. En bij jullie????
Tis gewoon warm joh, en heb lekker mijn was weer buiten hangen.
Ik ben blij dat ik maar 1 weekje meer hoef te werken hoor.
Ben zooooo moe joh de laatste paar maanden, is niet normaal meer.
Zal alles wel zijn van de laatste 2 jaar denk ik wat er allemaal uitkomt.
Moet er toch een keertje uit allemaal he. Maar dat zal wel overgaan hoor.
En? was je soepje lekker gisteravond????
Mijn zus had een een koude pastasalade gemaakt inkie, en die was lekker joh. Echt heerlijk.
Ik heb het al opgezocht op google want wil hem zelf ook gaan maken.
Iets voor jou misschien???? Moet je bij google 7 laagjes koude pastasalade intikken en dan heb je hem.
Echt iets voor warm weer, of bij een barbeque.
Is weer es wat anders he.
Harry heeft daarstraks al een kist nieuwe aardappelen bij zijn broer uitgestoken, dus we eten lekker nieuwe aardappeltjes. Vind ik ook al zooooooo lekker he.
En dan lekker met bloemkool, spercieboontjes, of gebakken. Mmmmmmmmmmmm
Ja meid, we weten goed wat we lekker vinden he.
Nou, verder was ik vanmorgen om half 6 op om bowie buiten te laten.
Ze ging gelijk plassen en poepen, en toen heb ik nog ffies kopje koffie gedronken, en met haar lekker wat gespeelt en geknuffeld, en toen weer lekker terug mijn nestje in hoor.
Werd pas om 9 uur wakker. Heeeeeeeeerlijk.
Morgenochtend gaat harry voor bowie eruit, dus dan kan ik lekker blijven liggen.
Wij gaan straks nog ffies boodschappen doen, want harry hoeft niet te werken vandaag, maar ja.............weg is ie toch altijd.
Als we het vandaag doen, heb ik het morgen wat rustiger en dat vind ik toch ook weleens fijn hoor, want maandag is het toch weer werken he meid.
Hoe gaat het met je schoonmoe inkie??? Heeft ze het naar haar zin, en geniet ze er een beetje van allemaal.
Jullie de post en de plantjes, en je schoonmoe kan lekker onbezorgt genieten van haar vakantie.
Ze heeft groot gelijk hoor, zo lang ze het allemaal nog kan, en nog een beetje fit en actief is, moedig ik het alleen maar aan bij oudere mensen.
Heb zo vaak gezien toen ik bij de thuiszorg werkte nog dat veel mensen weg kruipen en dat het niet meer hoeft voor ze. Dat vind ik zooooo erg he, terwijl de meeste best nog jaren een kwalitatief goed leven kunnen leiden, maar dat hoeft dan niet meer.
Ben blij dat ons pa allemaal nog zo positief, actief, en heel fit is.
Volgende week vieren we zijn verjaardag.
Hij is de 16e jarig, en we vieren het zondag middag de 15e. Hij wou toch gewoon graag zijn verjaardag doen, en mijn zus en ik zorgen gewoon voor van alles en nog wat. Hij hoeft alleen maar te zeggen wat ie allemaal graag wilt, en wij zorgen er wel voor hoor.
Vind ie wel fijn zo. Hij wordt toch ook alweer 74 inkie.
En hij verteld tegen iedereen dat we volgend jaar naar Aruba gaan. Leuk he????? Ik geloof dat ik hem erg gelukkig heb gemaakt door te vragen of ie mee naar aruba wilt. Hij heeft al volop plannen joh.
Als we daar zijn wilt ie ook met de boot naar bonaire en naar curacao, want daar heeft ie ook gezeten toen in dienst zat. Ik heb gezegd dat we dat lekker allemaal gaan doen hoor.
Kan mij het ook schelen. Als je plots dood gaat kun je je geld ook niet meenemen he meid. Nee toch???
Nou meisje, ik heb verder weinig te melden.
Heb een beetje lichte hoofdpijn, wat wel weer zal uitgroeien tot een gigantische hoofdpijn vermoed ik zo.
Das meestal bij mij, dus zal nu ook wel weer zo zijn denk ik.
Maar goed, we zien het wel he. Gaat ook altijd weer na een paar dagen over, dus ffies volhouden maar weer he.
Heeeee meid, ik wens je nog een hele fijne dag en geniet er lekker van hoor.
Groetjes, en ik spreek je wel weer.................................Nan xxx