door nanny65 » wo 11 jul 2012, 19:23
Hoiiii Inkie,
Bedankt voor je lieve berichtje. je bent echt een lieverd jij, weet je dat??
Ik weet dat je gelijk hebt hoor meid.
Lijkt wel of ik me schuldig voel als ik iets niet doe wat ze van me vragen.
Behalve robbert hoor. die steunt me altijd en staat me altijd bij waar nodig hoor. Das echt een lieverd.
Ik ben 6 jaar geleden een maand weggeweest bij harry. Heb toen een affaire gehad, waar ik me echt diep voor schaam hoor inkie. We zijn toen ffies uit elkaar geweest, en heb hem toen uitgelegd waarom ik die affaire heb gehad. En dat was echt niet voor de sex hoor inkie. Ik ben zo helemaal niet eens. Ik hoopte dat zijn ogen open zouden gaan en dat ie ook es wat schuld bij zichzelf zou gaan zoeken.
Hij heeft zelf gesmeekt of ik terug kwam bij hem, en hij zou echt veranderen, en we zouden echt opnieuw beginnen.
Jahaaa.............dat duurde niet zolang natuurlijk he voordat ie weer in zijn oude patroon terug viel.
Ben door zijn familie vreselijk zwart gemaakt, en ik was ineens de hoer van de familie, terwijl ze niet eens wisten hoe de vork in de steel zat. En maar oordelen dan over iemand he. Stelletje schijnheiligen allemaal.
Nu een half jaartje geleden heeft zijn familie hun excuses aan me gemaakt omdat ze me zo vreselijk hebben behandeld en ook wat ze allemaal over me gezegd hadden.
Ze hadden het verhaal maar van 1 kant gehoord, en harry vind het geweldig als ie aandacht krijgt door zielig te doen.
voor de buiten wereld is ie leuk, aardig, poeslief, heel behulpzaam enz enz enz. Maar thuis is hij een heel ander persoon, en soms willen mensen dat gewoon niet geloven. Maar sommige van mijn vriendinnen zien het al jaren, en jaren hoe hij is. En die zeggen er ook weleens wat van tegen mij natuurlijk.
Maar inkie, ik heb 2 kids van hem en we zijn al bijna 30 jaar bij elkaar waarvan dit jaar 25 jaar getrouwd.
Dan ga je al niet zo makkelijk meer uit elkaar hoor meid.
Maar goed, ik denk maar dat hij gewoon zo is, en niet kan en/of wil veranderen. Hij is nu ook weer pleitte. Naar zijn broer natuurlijk weer. Degene die mij dus een hoer noemde, en tegen harry zei dat ie mij op straat moest schoppen.
Hij en zijn vriendin hebben dus hun excuses gemaakt en gezegd dat ze vreselijk fout zaten toen, en dat ze nu dus heeeeeeeel erg goed begrijpen waarom dat is gebeurd. Harry vertelde dat allemaal niet natuurlijk he.
Maar goed, we zien het wel meid, maar dank je wel voor je hele lieve woorden.
En jah, ik ga er es heel erg goed over nadenken wat ik nog wil met mijn leven. het is toch al zo kort he.
Gezellie dat je morgen naar je nicht gaat joh.
Je tante al op vakantie zeker he????
Met je nicht alles nog okee inkie???? Weet ze al iets meer inmiddels.
Wel balen zeg dat jij commentaar kreeg omdat je met een surinamer ging.
Pfffff..................wat zijn mensen toch kortzichtig eigenlijk he.
Ik ken hier in de buurt ook surinaamse mensen en ik vind ze zo vreselijk leuk, en lief en gastvrij he.
Ik snap niet wat er aan een surinamer mankeert hoor.
Laat ze eerst maar eens naar al dat nederlandse tuig kijken, en dan pas oordelen over een ander.
Ben jij maar trots op je ventje hoor inkie. Als ik hoor hoe hij voor jou is.................petje af voor kenneth hoor, en dat meen ik echt.
En jah, je moet op een gegeven moment echt schijt hebben aan wat een ander denkt van je. Maar tis weleens moeilijk hoor inkie.
Soms doet het pijn he.
Nou meisje, ik hoop dat je inmiddels weer mag praten met je ventje. hahahahaha
Ja ffies mondje houden he als de tour er is.
Kun je dadelijk weer lekker verder kletsen joh.
Nou meid, verder weinig nieuws vanaf hier, alleen dat we enorm slecht weer hebben gehad.
Hagelstenen zo groot als kiezelkeitjes, en vreselijk veel onweer gehad. Bowie bang joh. hahahah. Tis zonde het beestje. Ze schrok zich kapot van een hele harde klap. Ze was zo terug binnen hoor. Maar goed, dat moet ze ook leren natuurlijk he.
Nu ligt ze lekker aan mijn voeten hier te slapen. Gezellie hoor zo met dat beestje.
Ik ga lekker detective kijken vanavond dus dat wordt voor mij genieten inkie.
Samen lekker met bowie en met robbert. Heerlijk, en morgen lekker beetje uitslapen.
He meid, hele fijne avond, en geniet ervan he.
Slaap lekker straks hoor en ik zie je weer he.
Liefs en groetjes Nan xxx