Hey inkie,
Ja idd.........................tis echt heel erg heet nu hoor.
Maar...................ben er toch wel blij mee hoor.
Ik geloof het graag dat het op je balkon te warm was jah.
Met zulke hoge temperaturen is het binnen nog het beste he.
Hahahaha..................nooit goed he bij ons zeurende nederlanders. Te hot of te bot.
Ik was er vanmorgen pas om 8.15 uur uit.
Harry was vrij en heeft bowie uitgelaten vanmorgen, dus ik ben wat langer in bed gebleven.
Heb mijn werk allemaal gedaan en ben vanmiddag naar ons pa gegaan.
Daarna zijn we naar ons ma geweest, en we hebben een mooie blauwe hortensia op de zerk gezet.
Bloemen wegzetten heeft nu echt geen nut joh. Das echt 2 dagen en dan heb je een droogboeket.
Dus das ook niks he.
Ja idd, dit weekend gaat ie schijnbaar regen en volop onweer houden he. Ach weet je inkie.....Dan klagen we ook weer joh. Tis hier altijd wel wat met het weer he.
Ik geniet er morgen en donderdag nog maar van hoor.
Mijn benen moeten eigenlijk nog wat bruiner worden. Ben verder stik bruin, maar loop eigenlijk veel te lang door in mijn spijkerbroek.
Had vandaag mijn korte spijkbroek aan en mijn benen zijn toch al verkleurd hoor. Lekker.....
Ja van caro en cora horen we jammer genoeg niet zoveel momenteel he.
Caro is volgens mij weer aan het werk, en cora is misschien nog niet terug van vakantie.
Ben ook heel benieuwd hoe het met ze gaat hoor.
Maar we zullen binnenkort weer wel wat horen denk ik.
Ben vanmiddag nog ffies bij een broer van ons ma op visite geweest.
Zijn vrouw heeft heel zwaar reuma, en als je haar ziet lopen joh, krijg je echt spontaan medelijden mee.
Ze heeft heel veel pijn en moet helaas heel veel pillen slikken om de pijn een beetje draaglijk te houden.
Ze kan gewoon zelf niet meer naar ons pa komen, dus gaan wij er af en toe maar ffies op de koffie hoor.
Lekker dat jullie gaan varen joh aanstaande donderdag. Dan houdt ie toch nog mooi weer he?????
Geniet er maar lekker van dan want wie weet wat het daarna weer wordt he.
Wij hebben ook net gegeten en ik doe ook niks meer nu. Dadelijk eerst ffies naar de bold kijken en dan lekker koude douche. Heerlijk. Knap je weer ffies van op, en dan zweet je weer als een rund he.
Maar goed, dan ben je weer lekker fris he voordat je je nestje in gaat.
Had je last van de warmte vannacht inkie, of had je weer akelige dromen??????
Ik hoop dat het vannacht beter wordt voor je hoor, want je hebt je rust toch nodig.
Ga je nooit es lezen in bed inkie??? Dan worden je ogen lekker moe joh, en val je toch makkelijker in slaap hoor.
Of een paar molletjes nemen. Werkt uitstekend. Ik heb gewerkt bij een client via de thuiszorg, en die kreeg haar molletjes voorgeschreven van de huisarts als slaaptablet. En zij sliep er geweldig goed op. Het schijnt echt te werken.
Misschien zou je het es kunnen proberen. 1 à 1,5 uur voordat je naar bed gaat 2 molletjes nemen, en kijken of het werkt voor je. Wie weet. Als je niet probeert weet je het niet he.
Nou meid, ik heb ook niet veel fut meer nu hoor.
Ga zo de afwas wegwerken en dan in de bank hangen.
Misschien straks nog een endje met bowie lopen, als het was koeler is natuurlijk want tis nu gewoon nog veel te warm voor dat beestje.
He inkie...........fijne avond nog, en ik hoop dat je goed slaapt vannacht hoor.
Ik spreek je weer, en werk ze morgen meid.
Liefs en groetjes..............Nan xxx